onsdag 27 februari 2008

Kaffefilter...

Hur kan man glömma att handla kaffefilter????
Jag fick ta papper... Men det är ju bättre än inget, för en hel dag utan kaffe funkar INTE!

Inte kan jag gå ut på byn och ner till affären heller... Jag är nämligen sjuk idag. Väldigt sjuk...
Christoffer tycker att det är lite jobbigt nu, dessutom är han förkyld, så han stannade hemma från skolan idag. Han ville att jag skulle vara hemma också, men han är ju 13 ½ så jag får ju inte ut nån föräldrapenning, så jag ringde jobbet igår kväll och sjukskrev mej själv.
Efter jag gjort det åkte jag och Koffe in till stan och handlade lite mys-mat...!
Vi ska äta kyckling idag, med ris och Mangoraja, sen ska vi äta glass och kladdkaka!

Så ringde Richy förut. Han åker på jobb i Danmark nästa vecka. Troligen hela veckan, när Christoffer ska till sjukhuset. Christoffer sa att det var ok.
Och det hade nog varit värre om det varit tvärtom... Om inte jag hade kunnat åka med.

1 kommentar:

Suss sa...

Nämen stackars sjuklingen då.. Koffe alltså! ;-)

Jag har alltid näskaffe hemma att ta till när kaffe eller kaffefilter tar slut!
Händer ju att man inte har huvet med sej när man handlar ibland..