tisdag 19 februari 2008

Jobbet...

Ja här sitter jag på jobbet framför datorn... kollade min jobb-mail. Som vanligt inget roligt... tråkig info för det mesta. Men man vet ju aldrig...!
Sen var ju bara tvungen att blogga lite... Det är lugnet före stormen. Snart drar det igång.
Roy Sällström (Johanna Sällströms pappa) har en musikcirkel klockan två, innan dess ska dom som vill dit upp, gå på toa, fixa håret lite och andra viktiga saker...!

Jag har suttit här i ca 10 minuter eller nåt, och jag är redan trött i axlarna... Skrivbordet är för högt, skärmen för stor för detta lilla skrivbord och jag måste ha tangentbordet på sne.
Fast det är på gång ett nytt skrivbord minsann! Fast vårat lilla kontor är knappt 2 gånger två meter så det är inte lätt att hitta nåt vettigt. Antingen blir det på tok för litet, eller alldeles för stort! Och inte kan vi ha skrivbordet så vi sitter med ryggen mot dörren, för ingen ska ju kunna stå i dörrhålet och läsa över axeln, det är ju en hel del med tystnadsplikten... eller om jag råkar blogga på arbetstid...!

2 kommentarer:

Trollmor sa...

Jahaja
du oxå....

=0)

Anonym sa...

Vi vet inget.
Shhh
Lennart