måndag 18 februari 2008

Dumma kundvagn...

Var och handlade lite förut.
Kundvagnen jag fick tag i var fladdrig och for åt alla håll hela tiden.
UTOM när jag skulle svänga... DÅ minsann skulle den rakt fram...

Där jag handlade finns två ingångar. Jag hade parkerat på baksidan, för jag funderade på att gå in i en klädaffär på den sidan.
När jag handlat färdigt kämpade jag mej ut på FRAMSIDAN med kundvagnen, så jag fick gå runt alltihopa.
Jag är helt säker på att det var kundvagnens fel det med.
Dessutom glömde jag gå in i klädaffären...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inte bra Tina!

Suss sa...

Känner igen det där...

Anna sa...

Det där lät precis som jag!!! Tur att vår ICA affär bara har en ingång! Jag kan ändå aldrig hitta bilen...
Jag blev överlycklig över alla bloggar du skrivit sen sist!! KUL!!
KRAMKRAM!!