tisdag 26 februari 2008

Mina kontakter...!

Prinsessmamman hade ett litet skojigt test! Jag var ju bara tvungen att göra det...:
Ta fram din mobil, gå in på kontaktlistan.

Har du kysst nummer 7?
Min svägerskas tvillingsyster... tror inte det...! Fast vi har festat en del i ungdomen, men jag tror att det sträckte sej till kramar bara...!

Har du träffat nr 9 i veckan?
Nä. Har inte setts sen nyårsafton då vi var på samma fest!

Älskar du nr 10?
Nu blev det konstigt. Jag ingen aning vem det är! Finns inte med på hitta.se heller... Det är antagligen nån av barnens kompisars mammor eller nåt...

Är nr 11 en sötnos?
Jodå, hon är rätt söt...! Fast inte min typ... *asg*. Vi är bara kompisar!!

Är nummer 15 din bästis?
Ja, han är min "bästis". Goaste killen jag känner. Det är min son!

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Nä. Det är min chef...

Brukar du hänga med nummer 19?
Angelicas kompis mamma. Vi brukar inte umgås direkt.

Är nr 20 bra?
Hon är kanon! Synd att hon bor ända bort i Västervik bara!

Gillar du nummer 26?
Har bara träffat henne som hastigast, har pratat i telefon ett par gånger.
Angelicas kompis mamma... har några såna i mobilen...!

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Angelicas kompis från Kiruna, 16 år gammal... vad vet jag??

1 kommentar:

Suss sa...

Nu har jag testat jag med! :-)