tisdag 26 februari 2008

Arn...

Fick äntligen tummen ur och såg Arn igår!

Måste erkänna att jag trodde det skulle vara lite mer action... men jag tyckte om filmen!
Det kändes lite häftigt att höra namn på ställen där man bor, känna igen vyer och sånt!

Är det helt omöjligt att hitta en musikkanal på TV'n med bra musik eller? Sitter med laptopen framför TV'n, har suttit här i snart två timmar utan att hitta det jag är ute efter. På laptopen har vi ingen musik, så jag satte på musik på TV'n men det var inget vettigt där. Det får väl bli nån CD då, för nu ska jag göra rent akvariet och det är inte jättekul...

Jag satte på Björn Rosenström.

*asg*

Jag menade ju inte riktigt så! Såg när jag skrivit det hur det blev... Jag menar förstås att jag satte på en CD med Björn Rosenström...
Får nog kolla på hans hemsida snart om han spelar i närheten.

Minns du Almesåsen Suss!! Jäklar vad kul vi hade!!
Och förresten... borde vi inte ta ett partajande på Mortens krog i Uddevalla snart???

1 kommentar:

Suss sa...

Ja visst hade vi kul på Almesåsen! Du och jag och en massa fjortisar! :-)

Mortens vore kul!! Desvärre är ju ekonomin inte på topp för tillfället men vi kan ju fundera på saken i alla fall!