onsdag 27 februari 2008

Tyngdlagen...

Surfade runt lite på Aftonbladet. Tittade lite på webb-TV. Hittade denna:

Gynning v/s Silvstedt...

Jaa... vad ska man säja...
Jag började skratta, men sen tyckte jag att det hela egentligen var rätt tragiskt..
Är det så himla viktigt med snygga bröst??
Mina är rätt snygga så länge BH'n är kvar... Sen faller dom med tyngdlagen. Men vaddå?
Gynning har uppenbarligen lagt ner en massa pengar på nya bröst som hon ändå inte är nöjd med.
Jag föredrar att köpa en BH för 200:-... Det känns som ett billigare alternativ.
Duger jag inte när BH'n ramlar av och brösten följer samma väg så kan det kvitta...!

2 kommentarer:

Suss sa...

Har som vanligt problem med att se web-tv..
Men jag kan inte annat än att hålla med dej! Hellre en dyr bh som man kan byta ut när man tröttnat på dom än nya brösta som är betydligt dyrare och svårare att byta ut!

Föresten.. Hade inte Gynning tagit ut sina inplantat? Har hon satt dit nya igen??

Tina Högman sa...

Inte vet jag... Jag brukar inte hålla koll på henne så nå noga.