fredag 29 februari 2008

Simma med SIM-kortet...!

Jag la mej ju som jag nämnde i badet då...
Skickade ett SMS till en vän...
Fick ett svar...
Jag svarar tillbaks...
När jag svarat, ligger där (fortfarande med mobilen i handen) och bara njuter bubblar det till i kranen och det rinner ut lite vatten.
Jag blir dörädd, hoppar till och håller på att tappa mobilen i vattnet!
Jag skickar ett sms:
Shit! Jag höll på att tappa mobilen i vattnet!
Svaret i kortat version:
Tappa inte mobilen!
Mitt svar:
Det är lugnt, jag har den gamla mobilen kvar, får bara torka SIM-kortet lite...
Och så nästa svar:
Simma med SIM-kortet!
Jag börjar asgarva! Lägger mobilen på bänken. Tar ölglaset som står på badkarskanten, fortfarande fnissande, lyckas få ölen att rinna ner både i halsen och över kroppen.
Är det det som kallas alkoholmissbruk...?
Och så kan jag meddela att Hammarby bara leder med 1 mål över Villa!!

7 kommentarer:

Suss sa...

Japp! Helt klart ett alkoholmissbruk! Vad skulle det på kroppen att göra???

Anonym sa...

Fotboll?
Lennart

Anonym sa...

Fotboll?
Lennart

Anonym sa...

Fotboll?
Lennart

Anonym sa...

Fotboll?
Lennart

Anonym sa...

Ooops.
Jag spammade dig en smula.
Sorry
Lennart

Tina Högman sa...

Lennart: bandy