torsdag 21 februari 2008

Klassikern...

Sms'ade med en jobbarkompis för ett tag sen. Hon läser för tillfället, så vi har inte setts på evigheter.
Vi kom fram till att det var dags att hitta på nåt.
Krogen är ju en klassiker i såna lägen...
Så imorn ska vi ut och partaja! Det blir bara hon och jag, men man vet ju aldrig vad man kan träffa på för spännande folk ute sen...!

Jag bestämde mej för att ha en kjol på mej, men den var lite för stor, men jag sydde in den lite, så nu blev det bättre.
Tror jag.
Funderade på ett par jeans, men när jag testade jeansen ihop med blusen jag tänkte ha blev det mindre lyckat... Jeansen är stuprörsmodell och låg midja, topen ganska kort...
Det funkar ju om jag står still, men jag har aldrig nånsin stått still när det är fest!
Jag kan ju inte med att visa halva min sladdriga mage med operationärr och hela alltet.
Nä. Det blir nog kjolen...

7 kommentarer:

Trollmor sa...

IGEN!!!!?

Tina Högman sa...

Ehum... ja...

Anna sa...

Jag kan glädja dig med att stuprörsjeansen är på väg bort! Man blir ju inte precis snyggare av dem... Inte jag i alla fall... Benen ser ÄNNU smalare ut och rumpan ÄNNU bredare!!! Inte bra! Jag vill att det ska vara tvärtom!
KRAM!

Suss sa...

The partygirl is back! :-)
Blir säkert bra med kjolen!

Prinsessmamman sa...

Har "tvärtomproblem"! Går ALLTID upp i vikt i februari. Lika illa varje år... =(

Tina Högman sa...

Mitt problem med dessa låga byxor är endast att jag har liksom ingen rumpa.... den är för platt... hur tajta dom än är kanar dom ner...

Suss sa...

Jaha?? Och när får man läsa om utekvällen då??