fredag 11 februari 2011

Räddad av Schizo-Siv...

Andra veckan i Tips-SM. Blir inte lika bra som förra, det kan jag säja.
Man ska lämna in en 64-raders. Det är 6 halvgarderingar av 13 matcher.
I denna omgången ville jag helgardera flera stycken. Jag ändrade mej ett par gånger... Det bådar inte gott.
Tror inte det blir så många rätt denna gången.

När jag lämnat in min rad ska jag passera ut genom snurr-dörrarna, och vad händer.
Dom stannar! Med mej mitt i! IGEN!
Sist fick jag stå nån minut eller två innan nån kom, nu dröjde det inte längre förrän Schizo-Siv dök upp, glodde på mej genom glaset, mumlade nåt, dörrarna började snurra igen och jag gick ut.
Räddad!

3 kommentarer:

513andersson sa...

Schizo-Siv? =/

Tina Högman sa...

Ja, Schizo-Siv är en av stans mer udda personer. Minst sagt.
Här kan du läsa om ett annat möte jag haft med henne:
http://tinas-blogg.blogspot.com/2006/09/frlt.html

Suss sa...

Scizo-Siv.. Ja det var ett tag sen man stötte på henne! Tur att veta att hon fortfarande irrar runt i byn! :-)