fredag 11 februari 2011

Allvarliga problem...?

Jag satt med en öl vid datorn, fejsbookade, spelade Crime City. Spotifajade lite. Bad Religion och Dropkick Murphy's. Ja så reklamen då, för jag har inte betalat för mej. Då får man reklam på spotify.Innan jag börjar vill jag bara klargöra att det handlade om att jag drucket upp min FÖRSTA öl. Inte typ fem, som man kanske skulle kunna tro.
Jag reser mej upp....
men vad fan är detta för nåt....? Det var en jävla kass låt.
Jisses, jag ska nog inte slumpa låtarna. Det var en låt med Dropkick som var 13 år gammal och vad den hette ska jag inte ens nämna här.
Äh vad fan, detta går j inte att lyssna på. Nästa låt var ännu sämre.
Jag sätter på Gary Moore.
I alla fall så...
NEEEJ! Jag sätter inte på, jag menar JAG SPELAR lite Gary Moore.
Vad dumt det blev... *asg*

Jo det var ju så att jag reser mej och går nu kommer den bästa låten Over the hills... jag ska hämta en ny öl. Jag går ut i köket, lämnar en trisslott till honom som Morten ska lösa in åt mej, han ska handla lite. Går in till arbetsrummet igen.
Kommer på att jag glömt ölen.
Går tillbaka till köket.
Det ligger kvitton på köksbordet. Jag slänger dom.
Går tillbaka till arbetsrummet igen.
Men vaff... ölen...
Går tillbaka till köket, passerar vardagsrummet. Där står Morten, han har inte gått än för han fastna i nån sport på TV'n.
-Har du inte gått än, säjer jag och GÅR TILLBAKA TILL DATORN!
Nu börjar jag tro att jag har fått allvarliga problem men jag går ännu en gång till köket, hämtar ölen.
Denna gången får jag med den.

1 kommentar:

513andersson sa...

Demens kan börja tidigt har jag hört.


;)