lördag 5 februari 2011

Ja då ses vi på lördag...

Ja så var det dags igen! jag känner att jag har flytet, jag är på G! Nu jäklar ska jag slå Morten! Nu är det krig! Igen.
Han har alltid klått mej i Tips-SM. Fast jag slog honom i Tipsathlon.
Nu är det dags igen då.
Tips-SM.
Men nu tror jag att jag kan ta honom.
Kanske.

Vi lämnar in våra rader på ICA Hjertbergs, dom har nämligen en inbördes tävling av alla som lämnar in tipset just där.. Dom skriver ut listor och sätter upp, kul att se sitt namn där!
Alla som lämnar in ett 64 raders stryktips med tipskort är ju med automatiskt i SM.
Morten kom på andra plats på Hjertbergs förra året. Jag kom kanske lite längre ner då, men jag var på första halvan av första A4 pappret! DEEET var inte illa pinkat av en flodhäst. Tycker inte jag. Det var faktiskt en hel radda med papper som hängde där.
Min stryktipsrad


Inga kommentarer: