lördag 29 januari 2011

Wordpress...

Nädå, ska INTE flytta. Är nöjd med blogger.
Däremot hade jag MSN spaces innan jag bytte till blogger. Dom har kommit fram till att dom ska byta till wordpress.
Bra idé, för anledningen till att jag bytte för 4,5 år sen var att inget funkade... Bättre sent än aldrig...
Ja nu har jag i alla fall flyttat över min första blogg på MSN till Tinas Blogg på wordpress.
Från det första blogginlägget den 29 juli 2005 då jag totalt fastnade, fram till den 9 augusti 2006 då jag blev förbannad och bytte...

Jisses då vad tiden går! Har tydligen varit bloggare i femåthalvt år!

3 kommentarer:

Anna sa...

Själv har jag bara struntat i min blogg där... Vet inte ens om den finns kvar...

Tina Högman sa...

Det hade jag med... Sen fick jag för mej att titta in där en sväng då visar det sej att dom ska lägga ner, så jag flyttar alla posterna till wordpress istället. Lite nostalgi...

Gunilla sa...

En kompis till mig blev också positivt överraskad att hon åter kom åt sin gamla blogg. Jag började på passagen men trivdes inte med "miljön" i den, jag trivs utomordentligt på blogspot. Lättnavigerat för en trögis som jag :)