lördag 15 januari 2011

Slamsugning...

För ett tag sen när jag och Morten hade tagit ett bad i jacuzzin märkte vi att vattnet i duschen rann ner långsamt när vi samtidigt tappade ur vattnet i badkaret. Det är ju inte så konstigt, det är ju rätt mycket vatten, men vi hade inte märkt nåt sånt tidigare.

Härom dagen hade Angelica och Nicklas badat. När dom håller på att tömma badkar och duscha och sånt hör vi ett fasligt bubblande i köket...?!
Jag springer och kollar i diskhon, men det verkar inte svämma över i alla fall...

Jag måste säja att jag blev lite orolig för jag fick en flashback av en händelse för ett par år sen.
Då var det ju smidigare, ring hyresvärden liksom.
Nu får man ju ordna detta själv, så jag ringde slamsugningen igår och bokade in dom. Det har varit lungt, när man använder vattnet normalt är det inga bekymmer, så jag slapp ta jourtider och annat extremt dyrt.
Dom kommer på onsdag morgon. Pris inklusive moms 919:- / timme. Som hittat...
Fast hellre pröjsar jag för en slamsugning INNAN det blir så här >>

3 kommentarer:

Anna Gustavsson sa...

Du ringde kanske mig... eller ringde du konkurenter? Jag jobbar ju på Lidköpings slamsugning.

Kramis

Anna Gustavsson sa...

kollade kundregistret å det var hit du ringde :) då kanske jag kopplade dig vidare ... brukar vara jag som svarar oftast :) Kram

Tina Högman sa...

Ja det var säkert du i så fall :-)