torsdag 6 januari 2011

Trubadur...?

Det blev inte trädgår'n igår som vi funderat på. Det blev ju bad i hotellets jacuzzi som var lite större än vår egna. Sen hamnade vi en stund på 7'ans ölhall.
Vi ar försökt tänka lite ekonomiskt och har med oss egna öl så man slipper köpa ute hela tiden. Tyvärr fanns det ingen minibar på hotellrummet, men det är ju bara att improvisera. Jag öppnade ett fönster och hängde ut Mortens väska med öl i. Funkar bra det med.

Idag har vi shoppat. Morten köpte en ny T-shirt. Jag köpte lite kläder till barnen. Sen när vi pulsade hem i snöslasket kom jag på att jag inte köpt nåt till mej själv.
Fast det brukar jag alltid glömma...

Men vad ska vi hitta på ikväll nudå? Jag kan tänka mej ett trevligt ställe med nån trubadur. Sånt gillar jag. Fast det kanske inte är så mycket öppet idag?
Vi får väl ge oss ut att leta ikväll!

2 kommentarer:

513andersson sa...

Det är lugnt, bäjbi. Björn Rosenström spelar fler gånger. ;)

Hoppas Gbgvistelsenvar till belåtenhet, trots bristande snöröjning?

Tina Högman sa...

Jodå vi är sååå nöjda! Vi har ju varit där förr i och för sej... Och Rosenström har jag sett lajv också förut...

Men den där jäkla snön...!?!