måndag 3 januari 2011

Vad gör man i Göteborg?

Jag och Morten tycker att det är ganska svårt att köpa julklappar till varann. Vi firar också födelsedag i juli båda två. För att göra det lätt har vi oftast bestämt att hitta på nåt tillsammans istället.

Julklappen 2010 blir en resa till Göteborg med hotellövernattning. Två dagar också minsann. 5-7 januari!
Jag jobbar på onsdag till klockan fem, se det blir racer hem och sen åker vi! Vi ska bo på Scandic Crown.

Morten hade tänkt att överraska mej med biljetter till Robert Gustafsson men då hade han nån semester, för det var Madicken på Rondo istället... Det var ju inte lika kul... Inte nu i alla fall. Kanske hade varit det för 30 år sen.

Hade vi kommit en dag tidigare hade man kunnat se Luleå krossa Frölunda, men som sagt, det är imorn. Vi kommer ju på onsdag.

Så vad fasen gör man i Göteborg nu då? Nån som har nån idé???

7 kommentarer:

513andersson sa...

Well, hela er Göteborgsvistelse kan jag ju inte planera, men gokart är ju skojsigt. Eldrivna kartar, och ligger bara ett stenkast från erat hotell. Kolla mera på
www.gokartcentralen.se

Universeum kan ju rekommenderas också.
Välkomna till Göteborg. =)

Tina Högman sa...

ja men jag är inte så mycket för gocart... och universeum har jag varit på...

Anna sa...

Åker spårvagn?!! ;)

Tina Högman sa...

Anna: Spårvagn kan man ju inte åka hela tiden...

Funderar allvarligt på Trädgår'n för Björn Rosenström spelar. Vågar jag erkänna att jag gillar honom?

viktoria sa...

konstigt för den blogg jag jar på blogspot
http://forsaljningochviktoriahelena.blogspot.com/
där blir de ej så?

Gunilla sa...

Jag skulle inte boka in nått, bara strosa runt och vara, njuta av att få vara själva och äta långa middagar och frukostar och ja, vad som faller en in :)

God fortsättning förresten!

513andersson sa...

Men prova Trägår'n då. Björn Rosenström spelar ju där. Det kan la va roligt?
;)