torsdag 1 juni 2006

Lite sne eller...?

Varför har jag alltid otur när jag går på bio? Jag gillar den lilla salongen på Folkan i Lidköping för där är stolarna högre emellan varje rad. I Stora salongen får jag alltid en skalle framför mej.

 

En gång lyckades jag hamna med två personer framför och längre fram satt ingen som jag inte såg över. Tror ni inte att de där jag såg mitt emellan var väldigt kära, och helt enkelt var tvugna att sitta med huvudena tätt ihop?? Jo då. Då såg jag ju inget lik förbannat...

 

 

Igår var jag och Suss på bio och såg Da Vinci koden. Det satt ett gäng snubbar framför oss, och han som satt framför mej lutade sej åt höger hela tiden, av nån jäkla anledning. Som tur var hade jag Suss på min högra sida, så ibland när snubben lutade väldigt åt höger, satt jag mer eller mindre i knät på Suss. Jag fattar inte att inte killen fick ont i nacken, för jag fick det. Inte kunde jag med att säja till han heller... Han hade ingen framför sej heller, så det var inte därför han satt så. Han bara var...sne... eller nåt.

4 kommentarer:

Susanne sa...

Ja han hade en speciell... ehh.. sittstil... :)

Unknown sa...

Ja sicka typer det finns... de kan ju tänka på att det sitter fler i salongen än bara dem själva...
 
/ Annica

Bee sa...

Trist med folk som inte är bio-utbildade...:-)
Dom får väl sätta folk i ordning efter deras längd annars...
Kram / Bill

Udden sa...

Du får tänka: Tur att han inte dessutom hade stort afro-krull!!!!
 
hihi