lördag 10 juni 2006

DET HÄR ÄR TAMEJFANINTEKLOKT!!!!

Sverige spelar OAVGJORT mot Trinidad???

 

HUR FAN FUNKAR DET??

 

Det ska ju vara omöjligt... Jag deppar ihop.

 

Richy är på svensexa, de kollar matchen förstås. I halvtid skickade jag ett lagom skämtsamt SMS:

Det verkar ju omöjligt att få hål på dom röda!

 

Efter 85 spelade minuter skickar jag ett till:

Nu börjar det närma sej Vitryssland...

 

Efter slutsignalen:

Man skäms ju för att man är svensk...

 

Strax efter ringer Richy. Vi skäller på det svenska laget lite, sen har vi avreagerat oss, skrattar lite men är fortfarande förbannade och tror ABSOLUT att detta måste vara en mardröm.

 

Nu går jag.

5 kommentarer:

Bee sa...

Hur långt är det till Trinidad?
Tänkte emigrera dit å söka medborgarskap...
Heja TT...
Kram

Susanne sa...

Ja man kan ju undra... Tror faktiskt jag skulle ha gjort det bättre!! :)

Unknown sa...

Ja du det var det värsta jag sett på ett bra tag....
 
Å vad läser man på nätet.... jo svenskarna tröstarsig med sex... ja då har man det rätt trökigt lr  *s*
 
 
Ha en bra dag!
 
 
/ Annica

Christine sa...

Jag såg inte matchen.
Men spelar man inta bättre så vinner man inte.
L

Unknown sa...

Asch då!Vi var ju iaf snyggast!!!Sånt räknas ju oxå...=)