tisdag 20 juni 2006

Kan man aldrig va först???

Har funderat ett tag på att lägga in "Boten Anna" på mediaplayer. En technolåt. I am a punkrocker yes I am. Med andra ord gillar inte jag sån musik.

Men den där jäkla boten har fastnat. På samma sätt som Mahnamahna. Jag blir inte av med den. Det värsta är och det här stör min image väldigt mycket eftersom jag är punk och hårdrockare men jag gillar den...

 

När jag bestämt mej för att lägga in den på mitt space märker jag att syrran hann före... JÄÄÄÄLA SKIIIIT DÅ.

Skit samma. Jag tar den jag med. Ett tag i alla fall. Tills jag tröttnar. Den har ju blivit en sån där slagdänga. Dom slutar ju aldrig.

3 kommentarer:

Bee sa...

vill du ha en låt som sitter i skallen...du har ju video
 http://www.sinn-frei.com/zensiert/loituma.swf
mer efterhängsen låt får man leta efter...;-)

Susanne sa...

Hihi.. Taskigt läge!! Härmapa.... ;)

Christine sa...

Syskon alltså....
Need I say moore?
L