måndag 27 mars 2006

Vill snoozzzzzzzzzzzzzzzzza lite bara...

Vaknar.

Klockradion går.

Tittar på klockan.

05:45. Nääää....vill inte...

Snozzzzzzzzzzzzzzzzar lite...

Vaknar av klockradion igen.

05:54.

....

....

drar mej lite bara...

måste nog gå upp nu.

Kliver ur den varma sängen. Blänger lite avundsjukt på Richy som sover. Huttrar lite.

Går mot badrummet. Passerar köket. Slänger en blick på micron.

Det var mycket dumt för på den står det

 

04:57

 

Jag dog nästan av trötthet.

 

Det har varit en hysterisk dag på jobbet. Tur att jobbarkompisen var lika trött som jag. Vi fnissade åt det mesta. Fick hysteriska skrattanfall så tårarna rann och vi fick ont i magen.

Hur synd är det om mej på en skala när jag måste jobba den helgen sommartiden börjar??

3 kommentarer:

Christine sa...

På en skala ett till tio får du absolut en nia.
Lennart

Bee sa...

På en skala är det synd om dig....
Me hatar oxå sommartiden...
Kramis / Bill

Susanne sa...

Ja jag jobbade ju också... Även om jag slapp gå upp tidigt..
Men istället fick jag ju en timme mindre att va bakis på...
Så det e allt lite synd om mej med... :)