lördag 11 mars 2006

Utslängd...

Ja kanske inte riktigt då. Men nästan.

Richy är på svensexa idag. De bestämde att inte gå ut efteråt, utan ha fest hemma hos nån.

Nån blev oss, för vi hade bäst utrymme.

Jag jobbar delad tur idag. Slutade vid 13:30, hem och laga middag till mej och barnen. Angelica packade sin väska och gick till en kompis. Jag och Christoffer ska sova hos mina föräldrar inatt.

Känns lite mysko, där har man ju inte sovit sen jag flyttade hemifrån...

Jag börjar jobbet igen klockan 17, och när jag slutat vid 21:30 går jag dit. De bor faktiskt närmare mitt jobb än jag gör!  

 

Imorn jobbar jag 7-17, jag är lite orolig för hur det kommer att se ut här... Hoppas nån har hunnit städa lite, och inte är så bakis  att jag får ta det när jag kommer hem...!

3 kommentarer:

Linda sa...

Hallå hallå!
Du är väl på jobbet och svensexan i full gång...
Med tanke på hur de sistnämda brukar gå till kanske de inte hinner röja ner så mycket hemma hos er - risken är väl att de slocknar där de hamnar när de väl kommer dit!
Vet inte vad som är värst egentligen; städa efter andra eller kliva över kvardröjande partygäster..?
 
Hoppas du slipper göra något av det, kramizar!

Christine sa...

Hoppas du inte hittar den obligatoriska strippan i din säng med din man när du kommer hem utan att hon har gått.
Lycka till.
Lennart

Susanne sa...

Jadu... Jag misstänker att denne någon inte har städat... :P
Så det blir väl din uppgift när du kommer hem, för om jag känner dej rätt, så klarar du inte av att se röran!! :)