tisdag 28 mars 2006

Inte illa ment!


Jag vill bara inflika en sak angående gårdagens blogg här på morgonkvisten:

 

Att det var Suss fel alltihop var faktiskt ett skämt! När jag sa det till Suss hade vi hämtat oss från chocken och fnissade åt det dumma i situationen.

Suss sa så här:

Varför skulle jag ringa pappa för?

Hade jag inte gjort det hade det ju inte blivit så här!

Jag svarar då:

Ja, det är ditt fel alltihop!

Så fnissar vi lite till!

 

Jag gjorde en liten smiley för att det skulle synas att jag på riktigt inta alls tyckte det var hennes fel.

3 kommentarer:

Bee sa...

Fattade jag väl..gjorde ju oxå en smiley när jag sa att du inte skulle skälla för mycket på Suss...man vet ju hur storasystrar är..;-) Har 5 (fem) stycken själv....hihi
Kram på er båda 2../ B.

Susanne sa...

Ja jag fattade i alla fall att det va på skämt!! :)

Christine sa...

Inte jag....
L