söndag 12 mars 2006

Många taggar...


Jag blev visst taggad... Nu äntligen har jag haft tid att sitta ner och fundera. Det var i stort sett samma frågor så jag slängde ihop alltihop i ett och hoppas att det gick bra?!?

 


Egenskap och Ovana


Egenskap 1. Oftast väldigt lugn och sansad…men


Ovana 1. …kan bli jättearg!


Egenskap 2. Pratig…


Ovana 2. …fattar inte att jag ska sluta babbla…!


Egenskap 3. Ser alltid det bästa i folk.


Ovana 3. Lite naivt tror jag alltid att alla är ärliga…


Egenskap 4.  Ställer alltid upp om nån behöver tröst, råd eller nåt.


Ovana 4. Glömmer lätt bort mej själv för att hjälpa nån annan.


Egenskap 5. Tycker om att pyssla och greja med en massa saker.


Ovana 5. Har inget tålamod, allt ska helst ske precis när jag känner för det!


 


Detta gör mej lyckligt lottad:


Min man Richy och våra barn


Resten av familjen


Alla vänner 


Att jag har det bra ekonomiskt (men för den delen är jag inte rik!) 


Så länge jag klarar mej från fler sjukhusvistelser och operationer…!


 

Fyra jobb jag haft


*Vårdbiträde


*Undersköterska


*Dekoratör inom reklam


*Telemarketing


 


Fyra filmer som jag kan se om och om igen


*Sagan om ringen-trilogin


*Black hawk down


*Day after tomorrow


*I, Robot 


 


Fyra platser jag bott på


*Uppsala


*Lidköping


*Söne


*Vinninga


 


Fyra tv-serier jag gillar att titta på


*CSI (ALLA CSI, även Miami och N.Y)


*Lost


*Invason


*Alias


 


Fyra platser jag semestrat på


*Danmark


*Polen


*Kiruna


*Paris


 


Fyra webbplatser som jag besöker


*Msn Spaces


*Google


*Aftonbladet


*hobby-sidor


 


Fyra favoriträtter


*Black & white


*Tacos


*Lax med räksås


*Kyckling med ris och mangoraja


 


Fyra platser jag hellre skulle vilja vara på nu


*Svärfars stuga i Rakkuri


*Island


*Egypten


*I badet…


 


Nu taggar jag


Alla som inte blivit taggade av nån annan, för alla verkar ha den här listan... 


 

2 kommentarer:

Christine sa...

Så du har taggarna utåt?
Lennart

Susanne sa...

Kyckling med mangoraja???? Ehh.. Vad e det??? Ja.. Kycklingen fattar jag ju... :)
Men det låter spännande!!! Recept, Tack!!