lördag 30 juni 2012

Kvalificerad övertid...

Jag var nästan beredd på att få ett samtal i morses vid halv sju, men det fick jag inte. Det betyder att jag kompar till klockan 13:30, sen jobbar jag till 16:30. Jag har nämligen jobbat sön, mån, tis, sen satt jag med schemat mina två lediga dagar, 12 timmars kval ötid vilket kommer att vara mycket trevlig när lönen kommer, sen jobb fre, lör och sön. Det blidde rätt möe jobb, så jag fick lov att kompa så mycket jag kunde i helgen, för vi hade en extra personal insatt. Nu mådde en av tjejerna inte bra igår, så jag sa att då får ni ringa mej i såna fall. Hon blev tydligen bra igen, så jag fick vara ledig lite!

1 kommentar:

Suss sa...

Annars hade du kunnat jobba hos oss i morse! Vi hade två sjukanmälningar på morgonen.. Härlig start på dagen...