torsdag 14 juni 2012

Dra upp brallorna...

Jag tycker inte det är särskilt snyggt när killar hasar ner brallorna så långt så man ser kalsongerna. En liten kant är väl helt ok, men det som är värre är faktiskt när man inte ens ser kallingarna utan bara en röv... I förra veckan gick jag förbi en kille som satt på en parkbänk, och jag hade stor lust att sticka ner en blomma i "klyftan". Förut körde jag förbi en kille på cykel med halva skinkan utanför... För fan dra åtminstone upp byxorna när ni sitter ner så man slipper se eländet... Jag är inte intresserad av vad ni har för färg på kalsongerna, eller hur hårig röven är...

2 kommentarer:

Anna sa...

Jadu, själv såg jag en yngling som hade byxorna UNDER kalsongerna och precis som jag misstänkte kunde han inte gå utan att hålla i dem... Opraktiskt och förbaskat fult!

Tina Högman sa...

Ja, dom får ju gå som om dom hade skitit på sej... bredbent för att inte byxorna ska ramla ner...