lördag 26 maj 2012

Fattar inte vad jag håller på med...

Som vanligt dissar jag ESC... ändå sitter jag framför TV'n som ett jävla frimärke...
  1. Storbritannien: har vi hamnat i Let's Dance..?
  2. Ungern: Nä. Känner inget.
  3. Albanien: Hade jag fattat vad hon sjöng hade det säkert varit gripande. Nu såg jag bara en konstig frisyr, en konstig klänning och nån som ylade...
  4. Liatuen: Kärleken är blind. Ok. Got that. Måste man ha pimpad ögonbindel för det? Och vad fan hände när han tog av den...? Juck a'la Mr. Bean...?
  5. Bosnien Herzegovina: Ja ja. En ballad. Good luck.
  6. Ryssland: Kära nån... Om nåra tanter från Sverige ställt upp i melodifestivalen hade jag också röstat hur kass låten än var...
  7. Island: Kan inte förklara varför jag gillar låten. För att jag gillar Island...?
  8. Cypern: Snygga dansare. Ett vinnande koncept.
  9. Frankrike: Dito.
  10. Italien: Och nu har vi hamnat i... 50-talet...?
  11. Estland: Ännu en ballad...
  12. Norge: Hatar sån här discomusik...
  13. Azerbaijan: Dom vill nog inte vinna igen...
  14. Rumänien: Säckpipor och trummor. me like. Oftast i alla fall.
  15. Danmark: Nä...? En ballad...?
  16. Grekland: Var det bara jag som tyckte hon sjöng illa...?
  17. Sverige: Kanske låter jag lite partisk nu, men var den inte bäst hittills...?
  18. Turkiet: Help... Gestapo and the fladdermusgäng...
  19. Spanien: Vad trött jag blir på ballader...
  20. Tyskland: En blick och jag blir knäsvag...
  21. Malta: Låtens höjdpunkt var när DJ'en gjorde en frivolt och släppte loss...
  22. Makedonien: Eeh... sådär... men... what... now were talking! Nu blev det lite fart på det hela!
  23. Irland: Och alla under 25 röstar NU!
  24. Serbien: Ballad igen... Been there done that...
  25. Ukraina: Tog ett tag innan jag kom på varför det lät bekant med det pastellindianderna sjöng...
  26. Moldavien: Man har fullt upp med att hålla ordning på alla dansare....

Inga kommentarer: