fredag 4 maj 2012

Aj...

I morses vaknade jag att jag är skitöm på käken, lite strax till höger om hakan. Jag fattar inte... vad har hänt? Har nån slagit till mej i sömnen, utan att jag vaknat eller? Det ömmar i själva benet, men det syns inget.
Miiicket konstigt.
Nu ska jag i alla fall ta mej en kopp kaffe och en macka.
Sen ska jag till frissan.
Sen ska jag träffa Gunilla på stan och luncha.
Sen ska jag handla. Syrran med la familia kommer på lördag. Då ska här ätas tacos, drickas lite gott, Angelica ska barnvakta lite till illbattingarna så vi kan ta oss ut till nån trevlig krog eller liknande. Vi tror det blir bowlinghallen, för jag och Suss är ju svaga för trubadurer... Och dom tar knappt inget inträde heller. 20:-. Det är nästan gratis.

1 kommentar:

Robin Weiss sa...

I just got your message on Facebook. I sent you a friend request. Yes I am the same Robin.
How are you?