tisdag 26 juli 2011

Vedträn och mountainbikes...

Ibland kommer man (i alla fall jag) att tänka på nåt som man varit med om, och som bara liksom ploppar upp i huvudet helt otippat.
Som igår kväll när vi sitter framför TV'n. Jag hade kollat på Criminal Minds, sen zappade vi lite innan Fotbollsmåndag började.
Jag var väl sådär lagom intresserad av all denna information om lag och spelare och mål och missar, så jag tänkte väl på annat antar jag.
Jag kom att tänka på när jag och Suss gick Kinnekulleleden. Vi har gått den 5 gånger tror jag. Detta var sista gången vi gick den, vi har tappat lite...
Ja ni kan läsa om den här för jag orkar inte berätta--->
Ja det var om det där när jag tappade vedträna som jag började fnissa.
Jag berättar för Morten och fnissar hejdlöst, för det var verkligen kul!
Han ler lite smått och säjer mmm.
Vet inte om han inte förstod det roliga, eller om han bara hörde TV'n.
Men det VAR faktiskt jättekul!
Lika kul som Kinnekulle(toa)ring som vi skrattade hysteriskt åt men när vi skulle berätta lät det inte alls lika kul...
Kinnekulle(toa)ring kanske jag kan berätta nån annan dag.

2 kommentarer:

Anna sa...

Män som ser sport på TV svarar gärna "mmm", men jag vet av erfarenhet att det betyder att de inte lyssnat ;)

Tina Högman sa...

Ja, jag var gift med en sportfåne i 16 år, och nu är jag sambo med en till sportfåne... Fattar inte att jag inte lär mej. Man måste ju vänta till travet för det är dom inte intresserade av. Då kan man prata.