torsdag 21 juli 2011

Två arbetsdar and counting...

Nå längtar jag verkligen efter semester. Jag jobbar ikväll, och imorn, sen...!!!
Nu pågår en mindre semesterplanering.
Eller mindre kan man kanske inte kalla det. Det är ganska komplicerat ändå.
Jag och Morten har tänkt oss en liten tur i Sverige utan barn.
Första anhalten blir Ankarsrum, i närheten av Västervik, där vi bor två nätter hos ett par bekanta till mej.
Vi fortsätter till Oskarshamn, där vi kommer bo på Hotel Post en natt.
Vi fortsätter genom min pappas födelse... eeh...by? ort?... Högsby i alla fall. Tänkte hälsa på min farfar en sväng. Han bor på kyrkogården där. Vi ses inte så ofta precis.
Sen svänger vi ner om Kalmar innan vi drar vidare tvärs över till Växjö. Tror vi i alla fall. Vi har inte bokat nåt där än.
Sen funderar vi på en natt i typ Marstrand eller Stenungsund eller nåt i dom trakterna innan vi åker hem.
Vi får väl se vad vi hittar på...

2 kommentarer:

513andersson sa...

Marstrand är fint, och ganska nära där vi bor.
Hör av dig, så kan vi ta en öl ihop.=)

Tina Högman sa...

Ja men det klart vi gör! :-)