söndag 10 juli 2011

Nedräkning...

För ett par veckor sen gick dom första på jobbet på semester.
Semester?? Jag fattade inget.  Är det redan dags?
Jo det var det. Fast jag har inte semester förrän vecka 30, så det var så långt bort tyckte jag, så jag hade inte ens reflekterat över att andra gick tidigare än mej.
Nu ska jag jobba två veckor till, så NU räknar jag ner.
Jag är ledig helgen innan så jag räknar min semester från fredag kl 16:30 den 22 juli.

Ja så har man visst blivit ett år äldre på sista tiden också. Det känns ju sådär, men man ska ju inte vara äldre än man känner sej har jag hört, men när man sitter på Sally's och tar en öl med några kompisar och ens dotter kommer in, hur blir det då?

2 kommentarer:

Anna sa...

Det blir inget alls! Det brukar mest vara barnen som känner sig obekväma ;)

513andersson sa...

Ojs, grattis lite i efterskott, då'ra.. =)