torsdag 2 februari 2006

Vart är min videofilm?

Nu blir det en reklamblogg. Det vill säja man sitter i TV-soffan med den bärbara och skriver på bloggen i reklamen. Och nu tog den slut så jag måste titta en stund.

I'll be back...

 

..........

 

Jag kollar in den nya serien på femman, Invasion. Verkar bra!

 

Skjutsade Angelica till stan förut, hon drillar och de tränar idag. Jag kom till ett trafikljus.

Jag har sett folk köra mot rött, men nu var det första gången jag såg nån stanna för...GRÖNT!!

Att man väntar vid ett rödljus och inte märker att det blir grönt för man sitter i andra tankar är ju en sak, men denna snubben stannade faktiskt för grönt!! Han kom på det precis innan jag skulle tuta på han.

 

Ett par kompisar ska gifta sej, så nu kom jag att tänka på min möhippa. Det är nästan 4 år sen nu, 12 februari tror jag det var. Hela spektaklet videofilmades. Först åkte vi skridskor. Jag hade nån ballerinadräkt på mej...

Sen fick jag spela in en CD. Den har jag gömt. Nånstans. Jag har faktiskt glömt var...

"Kryddparty" hade vi. Ett kryddparty utan kryddor förstås. Tja, en viss typ av krydda var det ju förstås. Kryddor för sexlivet, typ...!

Jag skulle demonstera lite, och jag visste åtminstone hur det mesta användes... Ja många skratt blev det i alla fall!!

Innan hade de ställt frågor till Richy. Frågor om mej och han skulle gissa vad han trodde jag skulle svara. Nu fick jag svara på de frågorna.

 

Som sagt videofilmades allt, men jag har inte sett filmen. Jag frågade några ett tag efter men ingen visste vem som hade den. För ett och ett halvt år sen pratade jag med en av tjejerna, och hon sa att hon hade den hemma, skulle bara lägga över den på en VHS.

Jag har fortfarande inte sett den...

Och de där frågorna, de har jag inte sett heller.

Lite tråkigt tycker jag. Jag har frågat titt som tätt, men ingen verkar veta vem som har dem. Nu kan det nästan kvitta, fast när man vet att nån måste ha dem, kan man ju tycka att den personen skulle sett till att man fick det. Det var väl det som var poängen. Eller...??

1 kommentar:

Udden sa...

visst är det så!!! På dem bara, så du får svaren och framför allt: Se filmen!!!!! Du kan ju hävda att ni bara hade en halv möhippa...