tisdag 7 februari 2006

Man är visst kändis...

Jag ringde precis Hotell Viking i Uddevalla för att boka ett rum åt mej och Suss när vi ska partaja där den 18:de.

 

Så här lät det:

Hotell Viking, det är Veronica!

 

Hej! Jag heter Tina Högman. Jag skulle vilja boka ett rum den 18:de!

 

Dubbelrum eller enkelrum?

 

Ett dubbelrum.

 

OK. Det är på lördagen det... Men jag tycker jag känner igen ditt namn!!

 

Ja...vi har bott hos er förut!

 

Ja, du har en syster med?

 

Eeh...ja!

 

Ja men då vet jag vilka ni är!

Då blir det 680:- för dubbelrummet, för jag antar att ni vill ha dusch och toalett på rummet, för det hade ni ju förra gången!

 

Ööh... ja! (Nu kände jag att jag skulle förklara lite) Vi har en kompis som ska spela på Mortens, så då vill vi ju gärna åka dit!

 

Ja, det klart! Ni är så välkomna den 18:de då!

 

Tack! Hejdå!

 

Hejdå!

 

*klick*

 

 

6 kommentarer:

Carola sa...

Hahaha  ni verkar vara stammisar där:)Hoppas ni får kul//Kram

Linda sa...

Du skulle ha utnyttjat kändisskapet och snackat till dig lite förmåner..;)

Susanne sa...

*asg*
Ja där ser man!!! Hoppas bara att dom kom ihåg att vi ville ha kylskåp på rummet... :P

Christine sa...

För stamgäster ska det stå blommor på bordet och champagne i en kylhink.
Look at the brite side.
Lennart

jojjo sa...

Tittar tillbaka.... Vilken fin sida!
Jonna

Udden sa...

Jag bugar mig!!!! En kändis.... får man be om din autograf???