fredag 4 januari 2013

Total makeover...

Idag har jag nu fått tummen ur och gjort saker jag borde gjort för länge sen, men som vanligt väntat med in i sista stund.
  • Bokat Tussens vaccination
  • Bokat om tiden på gyn
  • Bokat besiktning på bilen
  • Bokat service på bilen
Med andra ord är snart både katten, bilen och jag servade...
Det enda som inte är tipptopp är bredbandet. I höstas hade vi en tekniker här och det blev lite bättre. Ett tag. Nu är det sämre igen och jag tycker inte det är kul att betala för hastigheter man inte kommer upp till. Nu sitter jag här i telefonkö och väntar på att få tala med en livs levande människa samtidigt som jag bloggar med pekfingervalsen eftrersom jag har telefonen i andra handen och jag vill ju inte missa när jag blir framkopplad efter att ha suttit här hur länge som helst...
Vänta vänta vänta....
Jeeesss pole position

Japp nu har man uppdaterat sej till VDSL och kommer även ännu en gång få hit en tekniker som ska upp i telefonstolpen... Ska bli intressant att se hur detta blir då.

5 kommentarer:

513andersson sa...

Jamen NU kommer det bli bra, serrô. =)

Tina Högman sa...

Säjer du det, så är det väl så!

Anna sa...

Jag samlar också "på hög" såna där måsten. De kräver liksom en kraftansträngning (helst en kniv mot strupen och en hejarklack också) för att få gjorda, men oj vad skönt det är när det är gjort!

Tina Högman sa...

Jag blir inte ens förvånad längre med hur lika vi är Anna! Fasen att du ska bo så långt bort...

Gunilla sa...

Lika bra att ta allt på en gång lixom :)