söndag 29 juli 2012

Packad och glad...

Sådärja... Väskan är packad, GPS'en uppdaterad... jag tror jag är klar. Jag som är en ständig optimist sa till Morten att vi kan packa en väska till oss ihop, och en necessär att ha till duschen och en till toan. Morten konstaterade ganska snart att det inte höll. Jag hade som vanligt för mycket med mej. Jag försökte skylla på att det var för att han skulle ha ner ett par skor i resväskan, men han påstod att det inte var det. Det slutar med att han tar en egen väska, så jag kunde ta den stora resväskan all by my self. Det i sin tur resulterar i att jag kan packa ner ännu mer grejer... Man kan aldrig få för mycket kläder med sej...om man inte ska på ett flygplan förstås. Necessären funkade inte heller för han har en massa rakgrejer och linsvätskor och sånt... Själv kör jag med endagslinser som fick plats i resväskan...
Imorn bitti bär det av mot Stathelle och svigermor med Morten och Nore. Tja, bitti och bitti... Vi kostaterade att vi borde komma iväg innan 10, och då sa jag att vi säjer 9 för då kommer vi iväg halv tio. Jag vet hur det brukar bli.

Inga kommentarer: