söndag 22 juli 2012

Äntligen...!

Ja så har man då semester efter en låååång väntan idag. Jobbade till och med över fem minuter för det är färre folk med insulin-deligering, så jag var tvungen att fixa det inan jag gick, sen kunde jag inte gå hem utan att säja hejdå till de boende som har hyfsat koll på läget... Fick kommentarer som ha en skön semester nu... ta igen dej nu... hur ska jag klara mej utan dej...och den som värmde mest när jag sa att "nu kommer det ju ett gäng tillbaks också": men det är ju inte duuu!
Jag lovade att ta igen mej ordentligt och komma tillbaks med nya krafter. Jag har fått kommentarer om att jag verkar trött...
Jag kommer garanterat sakna dom lite, även om dom sa att jag INTE skulle tänka på dom...! Dom är så gulliga mina tanter!

Som jag skrev på FB... Det kunde varit bättre men detta är ju inte fy skam detta heller!

2 kommentarer:

513andersson sa...

Långbyxor på semestern? =(

Tina Högman sa...

Ja, det kunde ju varit bättre...