torsdag 19 juli 2012

En kontakt...

Alltså det här är ju helt otroligt... Jag har hållt på hur länge som helst med den jäkla telefonen. Jag har ett nytt tillfälligt nummer i iPhonen. I nästa vecka kommer mitt vanliga nummer på det nya abonnemanget. Nu till mitt problem. Jag ska få över alla kontakter till iPhonen tänkte jag. Det verkar himla krångligt. Jag har hållt på i flera timmar. Synkroniserat från ett program till ett annat, sen till ett tredje och sen till telefonen.
Yes!! Äntligen! Alla kontakter är överförda! Jag är glad i ca tre minuter, tills jag inser att iPhonen är full med namn. Ett enda telefonnummer har följt med. Jag kör samma procedur igen. Nu får jag dubletter av allt istället, och samma enda telefonnummer.
Helt sanslöst. Det är en mycket trevlig person som jag har i mina kontakter, men det blir ju tråkigt i längden att bara ringa och messa en enda person...

3 kommentarer:

513andersson sa...

Jag skrattar absolut inte, jag bara fnissar lite förnöjt...






;)

Tina Högman sa...

Du skrattar nog så lagom när jag terroriserar dej med samtal och sms... Det var nämligen ditt nummer som var det enda som flyttades över...

513andersson sa...

*stänger av telefonen*