fredag 26 augusti 2011

Kiruna...

Lyssna på viss musik och dricka alkohol är inte alltid bra. Jag blev lite melankolisk här nu. Jag Spotifajar och kom på att jag skulle lyssna på musik från Pistvakt.
Eftersom jag varit ihop med en norrlänning i 16 år och därför varit i Kiruna hos min dåvarande svärfar ett antal gånger var det många känslor som kom tillbaka.
Jag saknar dom. Ivar, Lena, Kiruna, snön, skotern...
Jag tittade på gamla bilder, sista gången jag var där när allt var bra. Påsken 2006.
Angelica försöker dra igång skotern...
På skoter på Kebnekajse

Kebnekajse
Jag fixar lunch på Kebne...


Ska grilla korv...
Öl är gott...
Firade jul där 2007 men då var jag ganska knäckt då min man skickade sms på sms (när han trodde jag sov och trodde jag var så korkad att jag inte fattade det) till sin andra älskling.

Inga kommentarer: