söndag 28 augusti 2011

Hole-in-one...

Vaknade något seg i morses (eller kanske mer åt förmiddag) med skallebank. Fattar inte varför. Kan väl inte bero på spriten? Inte heller att man tydligen gick och la sej klockan 5...?

Hade väl egentligen planer på att gå ut men vi blev visst kvar hemma istället. Oftast är det ju förfesterna som är roligast, och så blev det igår med...!
Idag var man ju något seg då, som sagt, men efter lite frukost så började man kvickna till. Det blev en tur till campingen för en minigolf-runda. Nej förlåt, jag menar ju mindregolf...
Det gick la sådär... började med några 7'or på darriga händer, men fick lite nya krafter sen och lyckades få en hole-in-one på sista banan minsann! Jag blev glad och trodde jag vunnit en bil, men det hade jag visst inte.
Trots det blev jag sist... Morten vann, Christer kom tvåa och Lillan trea. Ja ja... man kan ju inte vara på topp jämt.

Det blev en bandymatch framåt kvällen, mellan Villa och GAIS, som vi vann såklart.

1 kommentar:

Snoken sa...

oj vad sportig du varit i helgen då :=)