onsdag 8 augusti 2007

Komplimanger...

Idag fick jag en underbar komplimang av en tjej på jobbet! Hon är semestervikarie, och jag var även hennes handledare när hon gick elev, hon läste till undersköterka på Komvux.
Hon hade pratat med en av våra andra semestervikarier, som jag också hade som elev under hennes första år på omvårdnadsprogrammet.
De hade sagt att de var så glada att de haft mej som handledare! Båda två hade trivts väldigt bra med mej!
Sen sa hon att "jag tycker att du är väldigt underskattad här, och det tänker jag tala om för chefen".
Nu blev jag så rörd och generad att jag inte visste vad jag skulle säja! Jag tror jag rodnade lite...

2 kommentarer:

Suss sa...

Komplimnanger är alltid trevligt!!
Det suger man åt sej så det nästan hör slurpet!!
:-)

Anonym sa...

Komplimanger är lättare att ge än att få
Lennart