söndag 19 augusti 2007

Love and erection...

Lyssnade på radion när jag åkte iväg till Råda förut.
På radion spelades "Angels" med Robbie Williams.
Jag blev lite full i skratt när jag kom på mej själv med att sjunga Mikes version...

Mike är en kompis, en engelsman som bor i Norge. Han är pianist och trubadur.
När han sjunger "Angels" låter det så här:

And through it all she offers me protection
A lot of love and erection
Whether I'm right or wrong

När jag träffade Suss där uppe på parkeringen berättade jag detta, och hon hade också associerat till Mike när hon hörde låten...
Ja så knallade vi iväg då.
Plötsligt bröttlar det till bakom oss, och en cyklist kör om oss.
Det har vi aldrig varit med om, att nån har cyklat där!
Efter en stund möter vi en cyklist till!
Jaha, det var värst. Det verkar vara nån slags epedemi, för sen möter vi ytterligare en kille på cykel, med getskägg och cykelhjälm i full fart.
Vi fortsätter att gå, och rätt som det är kommer han igen, getskägget!
Vi diskuterar en stund om han cyklar milen eller nån annan sträcka, men med den farten han hade var det säkert milen...
När vi möter honom för tredje gången flinar vi alla tre och jag säjer när han passerar
-Men hur många varv ska han köra egentligen?
Vi gissar att vi kommer att möta honom en gång till innan vi kommit runt, men det gjorde vi inte.

2 kommentarer:

Suss sa...

Tänk om vi möter honom igen nästa gång vi går ..
Då kommer jag att bryta ihop av skratt! :D

Tina Högman sa...

Jaa... skulle tro det!