torsdag 30 augusti 2007

En ny leksak...

Jag skulle in på El giganten en sväng. Tänkte köpa en smaktillsats till Soda streamen och även byta ut kolsyrepatronen.
Jag kom ut aningens fattigare än jag tänkt mej...

Jag råkade passera mobiltelefonerna.
Lite sugen har jag varit på en ny, och lite hastigt och lustigt råkade jag köpa en.

Så det kan bli.

Snackade med Suss.
-Gissa vad det är för färg på min nya mobil!
-Vet inte!
-Ja men gissa!
-Rosa...?!
-Japp!

Det var rätt lätt att räkna ut. Jag gillar rosa..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den var FIN!!! Fast jag älskar min som jag fick av Roger när jag fyllde 34. Den är rosa-röd med blomslingor på från Siemens. CL75 heter den.
Kram!

Anonym sa...

Har den kamera så ta en bild på dig och sätt in här.
Lennart

Suss sa...

Ja du e ju lite rosa av dej, så eg va det ju inte så svårt att gissa.. ;-)