fredag 31 augusti 2007

En mindre kultiverad blogg...

Jag har skrivklåda.
Men tyvärr också hjärnsläpp.

Ska jag bara skriva nåt helt ovesäntligt... det såg väldigt konstigt ut. Stavas det med e? Ovesentligt.
Det såg ju lika korkat ut.
Hur fasen stavas det?

Ska jag skriva nåt OTROLIGT viktigt och KULTIVERAT?

tänktänktänktänktänktänk

Nä. Det sket sej. Jag är inte kultiverad så jag kom inte på nåt.
Jag är en nyfrissad...
Ja! Jag har varit hos frissan idag!
Kliver in. Tar en tidning. Bläddrar lite.
Nån säjer:
-Är detta Tina?
Jag svarar ja.
Jag beställde tid hos min vanliga frissa, men det har blitt nåt misunderstanding för hon var ledig. Jag hade tänkt att få en uppdatering om mitt hår, om hur mycket hår jag tappat sen sist, om jag kan våga mej på att bleka slingor t.ex.
Nu får jag ta det nästa gång.

Jag ser ut som en äkta krulltott i alla fall. Tjejen sa när hon började föna håret:
-Meeeeen vad mycket lockar det blev!
-Mmm.

Nu ser jag ut som en tant.
Det säjer Richy när jag inte plattat det.
Tur att han inte är hemma....
Men jag slapp visa leg på systemet. En kärring på 35.

Oväsentligt
JAAA! Så stavas det nog! Det såg rätt ut!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är 35 gränsen för när man blir "kärring".
Var går gränsen för när man blir gubbe?
Kom ihåg att kvinnor är som ett gott vin .
Mer smak och spänning när flaskan öppnas.
Lennart

Suss sa...

Ja du kanske är en kärring..
Enligt din man är jag ju en tant..
Och har varit så de senaste 10 åren... :-)

Trollmor sa...

men...JAG tyckte du var snygg i håret!
fan, jag är visst oxå kärring...
med långt hår med både egna och konstgjorda slingor...

Anonym sa...

Rätt stavat! ;)
Jag har ALDRIG fått visa leg :( Undrar just hur gammal jag ser ut?!