tisdag 9 augusti 2011

Oops I did it again...

Idag kom äntligen solen, och jag sitter på altanen och läser en bok. En pocketbok som jag fick, gillar inte pocket för dom är sladdriga. Boken är tragisk, en deckare, men det handlar om en morfinmissbrukare.
Jag satt först i T-shirt, men gick sen in och tog på mej en bikiniöverdel.
Så försvann då solen. För gott verkar det som, idag i alla fall.
Jag går in och ska ta av mej bikiniBH'n och ta på mej T-shirt.
När jag fått på mej tröjan står jag där och funderar på vad det är som är fel.
Så kommer jag på det.
Jag hade shorts och bikiniBH. Jag har tagit på mej tröjan, men det jag tog av mej var shortsen...
Så jag står i trosor, bikiniBH och tröjan och undrar vad det var som gick fel.
Ja det var ju bara att ta på sej shorts igen, ta av tröja, byta bikini mot vanlig BH.

Jag fattar inte varför det alltid blir så här. Det är ju inte första gången.

Inga kommentarer: