tisdag 16 augusti 2011

Alla får påsar...

Ja så var man hemma efter en heldags shopping på GeKå's i Ullared.
Hade en trevlig dag, bara jag och tösen min! Det blir inte så ofta...
2000:- fattigare är man, men det hade jag räknat med. För en gångs skull köpte jag ovanligt mycket kläder till mej själv. En rosa luvtröja, en röd luvtröja (ja, jag gillar luvtröjor) en annan stickad tröja, mer fin-tröja, ett linne samt en BH.
När vi precis kommit in sa Angelica att vi skulle köpa plastpåsar. Jaha, sa jag, så var det inte mer med det.
Innan vi gick till kassorna började hon tjata om dom där påsarna igen...
-Man måste köpa plastpåsar här, förklarade hon. Tydligen var det ett återkommande ämne i Ullared-serien (som jag aldrig sett) så det var bäst att köpa påsarna då.

3 kommentarer:

Gunilla sa...

haha, klart man måste köpa plastpåsar... såg ett superkul klipp av måns möller, han föreställde morgan, som hade valt att ta ut sin lön i just plastpåsar, så det var det som kom ut när han var vid minuten :)

Anna sa...

Snart är det bara jag som inte varit i Ullared... och knappt sett det på TV heller... ;)

Suss sa...

Klart man måste köpa plastpåsar!! Ett måste när man är i Ullared!!