söndag 7 augusti 2011

Ja e int bitter... bara lite uttråkad kanske...

Lyssnade på en massa bra låter, fixade en musikspelare till the blogg, fast jag är inte nöjd med den för jag hittade inte alla låtar jag ville ha med.Det var mest live-låter och en massa skit från youtube. Live är väl bra om man vill det, men det ville inte jag. Ville ha med Bowling for soup... bara skit. Metallica, bara live... Rosenströms senaste Swingersklubb in the radhuslänga fanns inte alls... Jag gillar Rosentröm. Can't help it. Kan de flesta låtarna men vad gör man? Det är ju bara att sjunga med.
Och syrran Suss och jag skulle ju partaja i Gtb i sommar, när en bekant till mej som råkar vara DJ spelar... det får vi nog ta tag i... snart. Å jag undrar om sambon glömt bort mej på semester med sonen hos sin pappa för jag får inte mycket till livstecken därifrån...
Suck...

Inga kommentarer: