måndag 8 augusti 2011

Tomtar på loftet...

Jag tog bajken till El-Giganten för det såg ut som det kunde bli regn. När jag cyklar iväg mullrar det.
Jaha, troligen får man inte bara regn på sej, utan ett åskväder också.
Köpte mej en laddkabel, och även en musmatta till Nores dator eftersom jag råkade glömma den på hotellet i Kungälv.
När jag cyklar tillbaka kommer regnet så klart.
Jag blir sur både på insidan och utsidan...
nu har jag laddat min MP3 så nu blev jag lite sugen på att ge mej ut. Det verkar inte bli mer regn.
Men det får jag nog ta senare. Får nog fixa middagen först. Tänkte ha torsk.

Dessutom har jag fått en låt på hjärnan. En julsång med Fronda. Hur normalt är det på en skala? Fast det klart, det var inte länge sen det var JULi... Ha ha ha. Och jag är väl inte helt normal heller.

1 kommentar:

Anna sa...

God jul från mästerbagaren! ;)