måndag 22 augusti 2011

Dagens projekt...

Igår var vi på kalas och firade syster yster och hennes sambo som fyllt år. Angelica hamnade i sandlådan med småkusinerna och Theo sprang omkring med en blå leksaksbil(var visst en Jaguar) med vinge och sa Tinas bil...
På kvällen försökte jag få ordning på Facebook i min mobil för det funkar inte längre av nån anledning. Fick ingen ordning på det för jag var trött och hjärnan hängde liksom inte med. Det var bara att lägga sej.
Av den anledningen klev jag upp redan klockan åtta i morses, vilket är ganska ovanligt för jag är kvällsmänniska, och nu har jag hällt i mej tre koppar kaffe.

Idag är min första arbetsvecka efter semestern. Den börjar jag lite lämpligt med en ledig dag... Börjar inte förrän kl 16 imorn!
Jag har några grejer jag ska fixa med idag. Jag kom på att jag har ett par extra små högtalare, jag ska se om jag kan koppla in dom i TV'n. Tyvärr är det ju bara två tåtar man kopplar in i stereon, så jag ska se om jag kan få tag i vanliga kontakter.
Sen vill jag ha upp TV'n på väggen men jag tror det är plywood... vad ska man ha för skruv till det lämpligtvis, så inte TV'n ramlar ner?
Jag ska även kolla om man kan koppla in den bärbara datorn med strereon så man ska spela Spotify i stereon. Det är ju inte så kul att sitta i datarummet och lyssna på musik om man har fest, tex. Eller att sitta i vardagsrummet med bara gamla CDskivor, eller kolla på TV'n i TVrummet.

Inga kommentarer: