tisdag 31 januari 2006

Vilken färg ska jag ha??

Jag orkar inte blogga egentligen. Jag hostar väldigt, det gör ont i halsen och luftrören. Har jobbat två dar nu, men nu är jag ledig i TRE HELA DAR!! Jag ska kurera mej och fundera lite.

Har blivit utmanad av Ida nämligen. Jag ska fundera ut några konstiga saker jag gör. Borde ju inte bli så svårt... Suss säger att jag alltid gör konstiga saker. Precis så sa hon faktiskt förra veckan till mej.

 

Dessutom ska jag fundera på en annan viktig sak. Nu är akvariet installerat. Fiskarna verkar väldigt upprymda av den oväntade ökningen av utrymme. Från att simma runt i 60 liter vatten till 312 liter... 125 cm långt, 50 cm högt och 50 cm djupt. Fast det ser ju liksom lite fjompigt ut med 7 fiskar som simmar runt...

I alla fall så är det inte så snyggt med ställningen akvariet står på.

Jag hade tänkt sätta upp ett skynke, men kan inte bestämma mej för vilken färg. Ska det vara svart? Vitt?? Eller kanske blått? Detaljerna i TV-rummet där akvariet står är i blått, men annars är det mest vitt och svart.

Så, vad tycker ni??? För att göra det lite enklare har jag lite bilder ni får titta på så ni ser hur rummet ser ut!

4 kommentarer:

Susanne sa...

Jag tycker helt klart svart! Passar nog bäst, med tanke på att akvarielisterna är svarta...
 
O ja... Du e jättekonstig!!! Jämt!!! ;)

Unknown sa...

Håller med din syster, om att svart passar bra alltså, inte det att du är konstig, för det vet jag inget om :)

Linda sa...

Ja, svart är bäst!
Då hamnar akvariet i fokus..
 
Kramiz

Christine sa...

Skynke????
Bakom??
Ta en bakgrund som gör att fiskarna syns...
Om en gammal man får göra sig hörd?
Lennart