torsdag 12 januari 2006

Idétorka

Nu har jag ett problem.

Vad sjutton ska vi ha till middag??????????????? Vill inte gå till affären.

 

??????

 

 

??????

 

 

Hittade frysta laxfiléer i frysen.

Ok. Det blir nog bra.

 

Sen då??

 

En burk creme fraiche har jag i kylskåpet. Till en sås kanske? En halv burk kesella fanns också.

 

Hmmmm.... Kan man blanda det?

 

Jag får i alla fall koka potater till. Eller...? Pasta kanske funkar? Nä. Potäter blir det.

 

Vad ska man blanda creme fraichen med då? Ska den vara varm eller kall?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Citronpeppar!!!! Kall creme fraiche med massor med citronpeppar i, mums! Gör att tom jag som hatar fisk kan äta lite :) Lite salt kanske oxå skulle vara bra, och gräslök eller bostongurka om du har.Smaklig måltid!

Christine sa...

Kall...Blanda i lite örter...Räcker fintKokt potatis..Stek laxfilleérna med lite salt och peppar..Ställ fram en stol till mig med.Lennart

Malin sa...

japp d e klart =) det är ju fredag ;) nej men d händer så mkt hela tiden men ibland måste man bara koppla bort allt o le... ha en bra helg =)