tisdag 2 oktober 2012

Matglädje och hockey...

Snart jobb igen då, börjar med möte i ämnet Matglädje som kommunen satsar på, för att helt enkelt öka matglädjen. Vid förra mötet diskuterade vi matsituationen och jag kan säja att vi kände oss stolta för vi var bra på alla punkter! Servering vid matbordet, de som kan får ta sej själva, vi väntar in alla och så vidare. För oss var det en självklarhet, vi har alltid haft det så, men tydligen är det ofta att maten bara delas ut till vårdtagarna.
 
Jag missar hockeyn ikväll, får hålla mej uppdaterad via mobilen. Det är en fröjd att läsa tabellen, Luleå i topp och jäkla AIK som slog ut Luleå i slutspelet ligger sist utan en enda vinst...
HV ligger hack i häl och jag hoppas inte dom går om så min kusin kan glänsa för han tror han kan snacka mej tillrätta... Eeeeh... tror INTE jag .
 

2 kommentarer:

513andersson sa...

..och DÄR var ordningen återställd igen.


;)

Tina Högman sa...

Nu skrev du nog fel...