fredag 26 oktober 2012

Follow me on Facebook...!

Nu är övernattningsväskan packad, och det var faktiskt inte jättelätt. Finkläder, vad är det? Det beror ju på vad man ska göra. Ska jag på nån fest så det är partykläder? Ska jag på en fin restaurang så jag kanske ska ha min "lilla svarta"? Eller är det typ Nobelfesten så det är långklänning som gäller? Ja långklänningen fick hänga kvar faktiskt, men den "lilla svarta" åkte med, samt några andra toppar som får gå till byxor. Och ska man ha handduk? På hotell behöver man inte det. Ska man ha en hytt på en färja måste man det. Jag behövde ingen handduk sa Suss. Däremot kunde jag packa badkläder...
Kanske behöver jag sovsäck?
Och hur blir jag hämtad imorn? I taxi? Limo? Det vore ju gapigt, om grannarna ser... Polisbil vore ju också lite coolt... Fast troligen är det syrran. Jag tror det blir en systergrej. Helena möter nog upp. Jag var hos mamma och pappa förut och om inte Helena gömt sej nånstans var hon inte där.
Ja lite spännande är det allt..
Vill ni veta hur det går... follow me on Facebook! Om inte annars får ni vänta på ett blogginlägg!
Och mina naglar är lite finare nu..